duminică, 28 noiembrie 2010

Draga Mos Craciun,

Desi am fost o fetita doar 'aproape' cuminte anul acesta, te rog sa imi ierti nazbatiile. Mi-as dori, daca se poate, sa imi aduci o manastire de maici atee. Sau un cromozom Y. Dar daca e prea complicat ma multumesc si cu cativa prieteni care sa iasa cu mine pentru ca sunt o persoana deosebita si interesanta, nu o femeie deosebita si interesanta. Sau ia-mi creierul si da-mi tate.


 De ce trebie obligatoriu sa fie atat de complicat sa ies la o bere si sa am o discutie interesanta si relevanta cu 1 pana la 5 barbati (si niste fete) ? Dupa o saptamana de insingurare am avut pofa de oameni si am facut gestul de a-i chema eu in oras. O seara inceputa excelent, discutii interesante in contradictoriu... . Si ZBAM. Se directioneaza discutia catre relatii umane. Catre relatiile mele umane. Declar taboo. Daca vreau sa vorbesc despre baieti, ies cu fete. Taboo-ul nu imi este acceptat. 
Mintea mea putina intelelege pana la urma singurul lucru logic ce poate reiesi din forma discutiei, pe care nu am de gand sa o repet. Nu se iese cu mine in oras pentru ca sunt o companie placuta, ci pentru ca sunt o companie feminina placuta. Si pentru prima data in 27 de ani imi doresc sa fiu barbat.

P. S. :  De pe la vreo 3 jumate fredonez Nicu Alifantis. "Umbra". Nu ii pot suporta nici pe Alifantis, nici pe Paunescu. E 7.40. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu